Klachtenregeling – Apotheek Sassenheim – Sassenheim

Apotheek Sassenheim

Apotheek Sassenheim

Hoofdstraat 190 2171BM Sassenheim Tel:0252-210169 Fax:0252-232858

apotheek@apotheeksassenheim.nl 

 

Welkom bij Apotheek Sassenheim

U kunt op onze site 24 uur per dag informatie krijgen over geneesmiddelenVia de website kunt u bovendien:

Voor kortingsacties zie de rubriek Service van de apotheek

Via MGN kunt u de app Medgemak activeren en zo gemakkelijk uw recepten bestellen.

Gebruikt u chronisch geneesmiddelen? Dan is het Zorgabonnement iets voor u! Met het Zorgabonnement vraagt de apotheek de herhaalrecepten aan bij uw huisarts en ontvangt u bericht wanneer alles klaarstaat. Als u gebruik wilt maken van het Zorgabonnement hoeft u dit alleen maar kenbaar te maken aan uw apotheker of apothekersassistente.

&nbsp: MGN maken   &nbsp: Herhaalrecepten aanvragen      &nbsp:Inschrijven

 

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.