Klachtenregeling – Apotheek Sassenheim – Sassenheim

Apotheek Sassenheim

Hoofdstraat 190
2171BM Sassenheim
Telefoon 0252-210169
Fax 0252-232858
Email apotheek@apotheeksassenheim.nl

Let op: per 1 januari 2021 is de apotheek op zaterdag geopend van 9.00 uur - 13.00 uur!
Let op: bestellen via herhaalnummer komt te vervallen per 1 april 2021. Daarom wordt een herhaalnummer nu niet meer vermeld op het etiket. Voor verdere informatie: kijk lager op de pagina.

U kunt op onze site 24 uur per dag informatie krijgen over geneesmiddelenVia de website kunt u bovendien:

Via MGN kunt u de app Medgemak activeren en ook op deze manier gemakkelijk uw herhaalrecepten bestellen.

Voor kortingsacties zie de rubriek Service van de apotheek

MGN maken  &nbsp: Herhaalrecepten aanvragen  &nbsp:Inschrijven

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.